Ledenadministratie

Het is binnen een vereniging als de Watervrienden belangrijk om een goed op de hoogte gestelde ledenadministratie te hebben. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om eventuele adreswijzigingen, wijzigingen in e-mailadressen en dergelijke door te geven. Dit geldt vanzelfsprekend ook wanneer uw kind op de wachtlijst staat.

Via onze online lidmaatschapskaart MijnHWV zijn de meeste gegevens door u zelf eenvoudig aan te passen.
 

U kunt contact opnemen met de ledenadministratie in de volgende gevallen:

Contact opnemen kan via het e-mail adres ledenadministratie@helmondsewatervrienden.nl, of door het contactformulier in te vullen op onze contactpagina.

Opzegging lidmaatschap

Opzeggen van het lidmaatschap dient altijd schriftelijk en ten minste 2 weken vóór aanvang van het nieuwe kwartaal te gebeuren. Meer informatie over opzeggen/uitschrijven is HIER te vinden. Daar vindt u tevens ons uitschrijfformulier.

Contributie

De contributie van onze vereniging is € 170,00 per jaar of te wel € 42,50 per kwartaal. U kunt de contributie door ons laten incasseren via een machtiging. Deze kunt u digitaal afgeven bij het inschrijven. Tevens zijn er machtigingsformulieren te verkrijgen in onze verengingsruimte. De contributie wordt elk kwartaal en vooraf geïncasseerd.
Het inschrijfgeld van onze vereniging bedraagt eenmalig € 5,00 en zal middels een eenmalige machtiging worden geïncasseerd.
Op deze pagina is meer informatie te vinden omtrent de contributie.

Contributieachterstand

Bij contributieachterstanden heeft de vereniging het recht op betreffende leden de toegang tot het zwembad te ontzeggen en voor eventuele deelname aan diplomazwemmen uit te sluiten. De leden zijn zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling.


Belangrijk: de ledenadministratie gaat niet over de wachtlijst.

Meer informatie over lid worden van de Helmondse Watervrienden
Licentie Zwem-ABC:
Terug naar boven